Известие

Collapse
No announcement yet.

въпрос за копчетата на климатроника на 156 от феислифта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • въпрос за копчетата на климатроника на 156 от феислифта

    ще работи ли климатроника при смяна на конзолата от вътрешния феислифт на по старата 156-ца както и волана дали може да се сложи

    от тази
    alfa 156jtd sportwagon

  • #2
    Напълно несъвместиви са.

    Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.

    Просто забрави
    Volvo XC90 D5 '06
    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
    Lancia Ypsilon 1.2 '00



    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от pinko
      Напълно несъвместиви са.

      Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.

      Просто забрави

      а волана ставали?
      alfa 156jtd sportwagon

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от encho
        Първоначално публикувано от pinko
        Напълно несъвместиви са.

        Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.

        Просто забрави

        а волана ставали?
        Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и ESP-то.

        Контактите също са различни заради копчетата по волана.

        Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.
        Volvo XC90 D5 '06
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90
        Lancia Ypsilon 1.2 '00



        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
        ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
        ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pinko
          Първоначално публикувано от encho
          Първоначално публикувано от pinko
          Напълно несъвместиви са.

          Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.

          Просто забрави

          а волана ставали?
          Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и EPS-то.

          Контактите също са различни заради копчетата по волана.

          Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.

          мерси колега разубеди ме заради аирбега няма да барам нищо тя моит6а и без тожва си е съперама аз маи съм се вманиачил малко повече
          alfa 156jtd sportwagon

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pinko
            Първоначално публикувано от encho
            Първоначално публикувано от pinko
            Напълно несъвместиви са.

            Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.

            Просто забрави

            а волана ставали?
            Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и ESP-то.

            Контактите също са различни заради копчетата по волана.

            Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.
            е направо ме разби с известния инженер Тоци Бегали.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от valentinno
              Първоначално публикувано от pinko
              Първоначално публикувано от encho
              Първоначално публикувано от pinko
              Напълно несъвместиви са.

              Едни пичове от немския форум бяха пробвали - не става. Електрическата инсталация на двата автомобила няма нищо общо - климатроника е двузонов, електронен, с коренно различно управление, автоматична клапа за външния въздух с датчик за замърсямане и т.н.

              Просто забрави

              а волана ставали?
              Чисто механично става - тоест може да се монтира, но няма да работят въздушните възглавници - Airbag-централата е друга заради повечето на брой въздушни възглавници и ESP-то.

              Контактите също са различни заради копчетата по волана.

              Абе за кво ви е да си вкарвате тоя таралеж в ауспуха бе? И без това електрическата инсталация на италианките е проектирана от световно известния инженер Тоци Бегали - нямате си представа в какво приключение ще се вкарате.
              е направо ме разби с известния инженер Тоци Бегали.
              хахаха
              даже има и италиански акцент

              Comment

              Working...
              X